Rosehip - tyres shop
Logowanie:
Haslo:
Zapomniales hasla?
Przejdź do formularza kontaktowego
  • Strefa Partnera
Twój
koszyk:
0

+48 690033986

dni robocze: 9:00 - 18:00

Katalog
  • Opony
  • Felgi
  • Płatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Warunki dostawy
  • Główna strona
  • Regulamin

Regulamin sklepu z oponami | ROSE-HIP.PL

Regulamin sprzedaży internetowej 

 § 1. Postanowienia wstępne

  • Regulamin określa zasady sprzedaży opon za pośrednictwem sklepu internetowego, prowadzonego przez spółkę ROSEHIP Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Kordylewskiego 11 (Józefitów 7/1). 
  • Sprzedaż, o której mowa w niniejszym Regulaminie, realizowana jest za pośrednictwem sieci Internet. 
  • Oferta zamieszczona jest na stronie www.rose-hip.pl. 
  • ROSEHIP udostępnia niniejszy Regulamin w formacie PDF umożliwiającym jego zapisanie na trwałym nośniku na urządzeniu Klienta.  
  • ROSEHIP stosuje się do Kodeksu dobrych praktyk.
  • ROSEHIP jest zobowiązana do dostarczenia produktów bez wad.
  • Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: dowolna przeglądarka internetowa (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub inna),

§ 2. Definicje 

  • Użyte w Regulaminie określenia oznaczają: 
  • ROSEHIP – ROSEHIP Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa -Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000550954, NIP 6751515759. 
  • Regulamin – niniejszy Regulamin, 
  • Sklep– portal internetowy zlokalizowany pod adresem www.rose-hip.pl  prowadzący internetową sprzedaż opon, 
  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca zamówienie,
  • Konsument – należy przez to rozumieć osobę fizyczna dokonująca z ROSEHIP czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego)
  • Partner – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, składa zamówienia na podstawie odrębnego porozumienia cenowego z ROSEHIP.

§ 3. Warunki składania i przyjmowania zamówień 

  • Złożenie zamówienia w Sklepie wymaga utworzenia przez Klienta konta użytkownika. 
  • Zamówienia w Sklepie są składane za pomocą formularza dostępnego on-line na stronie www.rose-hip.pl.
  • W formularzu zamówienia Klient podaje następujące dane: imię i nazwisko, liczbę i rodzaj zamówionych opon, sposób odbioru, adres do wysyłki towaru oraz sposób płatności. 
  • Dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia obejmują: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zameldowania wraz z kodem pocztowym, adres korespondencyjny, na który ma zostać przesłany zakupiony towar oraz numer identyfikacji podatkowej NIP. W przypadku osób fizycznych podanie numeru NIP nie jest obowiązkowe. 
  • ROSEHIP wysyła zakupiony towar na adres wskazany w formularzu zamówienia. ROSEHIP nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie umowy będące wynikiem podania przez Klienta nieprawdziwych danych teleadresowych. 
  • Konto Partnerskie oraz formularze zamówienia są świadczone nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Partner ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do ROSEHIP, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres office@rose-hip.pl.

§ 4. Warunki zawarcia i wykonania umowy

  • Ceny produktów są podawane w polskich złotych i są cenami brutto. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób WYRAŹNY I JEDNOZNACZNY po wybraniu przez Klienta formy dostawy i płatności.
  • Do zawarcia umowy sprzedaży między ROSEHIP a Klientem dochodzi w chwili potwierdzenia przez Klienta treści zamówienia, poprzez naciśnięcie przycisku „ZAMAWIAM”. 
  • ROSEHIP potwierdzi zawarcie umowy z Klientem poprzez przesłanie wiadomości e-mail zawierającej istotne warunki zawartej umowy na adres elektroniczny wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. 
  • Sprzedaż towaru zostanie ponadto potwierdzona fakturą VAT wystawioną przez ROSEHIP i przesłaną Klientowi wraz z zamówionym towarem. 
  • Realizacja zamówienia przez ROSEHIP rozpoczyna się: 
  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w momencie wysłania do Klienta wiadomości e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji; 
  • w przypadku zamówień płatnych przelewem bankowym lub płatności on-line przy pomocy portalu płatniczego www.ecard.pl, bądź przekazem pocztowym przed wysłaniem paczki – w momencie zaksięgowania płatności na rachunku bankowym ROSEHIP. 
  • W przypadku płatności kartą płatniczą online realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  • Rozpoczęcie procedury realizacji zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem o przyjęciu zamówienia do realizacji. 

§ 5. Uprawnienia Klienta 

  • Klient może dokonywać zmian w zamówieniu do momentu otrzymania wiadomości e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży) nastąpi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 
  • Informację o anulowaniu zamówienia należy złożyć przy użyciu poczty elektronicznej na adres: office@rose-hip.pl.   
  • Zamówienia płatne przelewem przed wysłaniem towaru muszą zostać opłacone w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie złożone przez Klienta wygasa, a ROSEHIP nie będzie związana wcześniejszą ofertą cenową. 

§ 6. Warunki i terminy zapłaty 

  • Klienci mają do wyboru następujące formy płatności: 
  • płatność gotówką przy odbiorze towaru (odbiór osobisty);  
  • płatność przelewem bankowym (elektronicznym lub tradycyjnym); 
  • płatność on-line przy pomocy portalu płatniczego www.ecard.pl. 
  • Klient wraz z zakupionym towarem otrzyma fakturę VAT wystawioną zgodnie z danymi wpisanymi w odpowiedniej części formularza zamówienia. 
  • Informacja o kosztach wysyłki konkretnego zamówienia złożonego przez Klienta zostanie każdorazowo podana w potwierdzeniu złożenia zamówienia. 
  • Koszty wysyłki zostaną doliczone do kwoty, którą Klient jest zobowiązany zapłacić za zamawiany towar. 

§ 7. Warunki realizacji i dostawy zamówienia 

  • Prawidłowo złożone przez Klienta zamówienia są realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych. 
  • Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu realizacji dostawy przez firmę kurierską.  
  • W razie ograniczonej ilości sztuk opon, ROSEHIP będzie realizować zamówienia według kolejności ich otrzymania. 
  • W przypadku braku zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców ROSEHIP nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, ROSEHIP poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 
  • W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, ROSEHIP może zaproponować Klientowi:
  • anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta ROSEHIP będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);
  • anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji zamówienie zostanie zrealizowane przez ROSEHIP w części, przy czym ROSEHIP będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);
  • W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 5 powyżej ROSEHIP dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu zamówienia. 
  • W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której mowa w ust. 5 powyżej ROSEHIP może anulować zamówienie w całości. 
  • W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 6 i 7 powyżej, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry, ROSEHIP zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 
  • Zamówienia opłacone płatnością on-line lub przelewem są realizowane na terenie Polski oraz Ukrainy.
 

§ 8. Odstąpienie od umowy

  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klientowi posiadającemu status Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak Klient wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez ROSEHIP, ROSEHIP nie jest zobowiązana do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • W przypadku pozostałych Klientów, nie posiadających statusu Konsumenta, zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować ROSEHIP o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy wskazanego przez ROSEHIP. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
  • W przypadku, gdy Klient dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 
  • Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich produktów objętych zamówieniem albo ich części.
  • Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • ROSEHIP zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail office@rose-hip.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres siedziby ROSEHIP z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. ROSEHIP za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.
  • ROSEHIP niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta. ROSEHIP może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.
  • Klient korzystający z prawa do odstąpienia od umowy obowiązany jest odesłać ROSEHIP produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował ROSEHIP o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt(y) przed upływem terminu 14 dni. 
  • ROSEHIP dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku, gdy Klient za produkt dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827):
  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  •  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

§ 9. Reklamacje

  • W przypadku, gdy produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576.
  • W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem, Strony wyłączają odpowiedzialność ROSEHIP z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).
  • W przypadku umowy z Klientem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.
  • Klient jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
  • chyba że ROSEHIP niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez ROSEHIP albo ROSEHIP nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
  • Klient, może zamiast zaproponowanego przez ROSEHIP usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez ROSEHIP, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  • Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • Klient jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądać usunięcia wady.
  • ROSEHIP jest obowiązana wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  • Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt ROSEHIP dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby ROSEHIP z sugerowanym dopiskiem „reklamacja”, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz ROSEHIP w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez ROSEHIP Klient jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo ROSEHIP.
  • Koszty wymiany lub naprawy ponosi ROSEHIP.
  • ROSEHIP jest zobowiązana przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  • ROSEHIP w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
  • oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
  • oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
  • żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
  • żądania usunięcia wady.
  • W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta.
  • ROSEHIP odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Klientowi.

§ 10. Przetwarzanie danych osobowych 

  • Dane osobowe Klienta w procesie składania zamówienia będą przetwarzane przez ROSEHIP w celu związanym z realizacją umowy zawartej z Klientem zgodnie z zasadami określonymi w przepisach Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.). 
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  • Klient w procesie rejestracji użytkownika w portalu www.rose-hip.pl może również złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych lub statystycznych oraz na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej o produktach i usługach ROSEHIP. 

§11. Polityka prywatności

  • ROSEHIP szanuje prywatność Klientów i jest przeciwna wykorzystywaniu prywatnych danych klientów sklepu internetowego do celów reklamowych.
  • Aby kupić towar oferowany przez sklep internetowy, należy podać swoje dane osobowe oraz adres wysyłki. ROSEHIP  deklaruje, że wykorzystuje prywatne dane wyłącznie przy konkretnej transakcji oraz celach wskazanych w § 10 powyżej. Dane te zostaną przekazane firmie kurierskiej, która dostarcza przesyłkę. Firma kurierska nie będzie ich przechowywać.
  • ROSEHIP gwarantuje, że przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych odbywa się przy użyciu bezpiecznych, nowoczesnych, sprawdzonych metod elektronicznych.
  • Każdy Klient sklepu internetowego ROSEHIP ma dostęp do podanych przez siebie danych i może je aktualizować, zmieniać lub usunąć.
  • Do prawidłowego funkcjonowania sklep internetowy wykorzystuje pliki cookie (małe pliki tekstowe, zapisywane na dysku komputera Klienta). Są to pliki, które pozwalają na identyfikację Klienta przez system elektroniczny i usprawniają działanie pewnych funkcji, takich jak automatyczne logowanie. Można wyłączyć pliki cookies – szczegółowe informacje na ten temat dostępne są na stronie www.rose-hip.pl po naciśnięciu na napis cookies.

§ 12 Postanowienia końcowe 

  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest rzeczowo właściwy sąd powszechny dla siedziby ROSEHIP. 
  • ROSEHIP informuje, że Klienci posiadający status Konsumenta mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z tych sposobów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie w stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 
  • W przypadku wprowadzania zmian do Regulaminu, Klienci będą o nich informowani za pośrednictwem strony internetowej www.rose-hip.pl przynajmniej z czternastodniowym wyprzedzeniem wraz z prośbą o zaakceptowanie postanowień zmienionego Regulaminu.
  • Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 21 września 2015 roku.

  • Opony >
    • osobowe
    • CIĘŻAROWE
    • MOTOCYKLOWE
    • do WÓZKÓW WIDŁOWYCH
    • rolnicze
    • do QUADÓW
    • przemysłowe
  • Felgi >
    • felgi aluminiowe
    • felgi stalowe

Płatności

Masz pytania albo potrzebujesz informacji?

Zostaw swoje dane - oddzwonimy!

Imię*

Telefon *

*Proszę wypełnić wszystkie pola

Informacja

  • Płatności
  • Regulamin
  • Kontakt

Sezon opon

  • Letnie
  • Zimowe
  • Całoroczne

opony według rodzaju pojazdu:

  • Osobowe
  • Ciężarowe
  • Motocyklowe

Śledź nas

  • Facebook

Rosehip
© 2019 Rosehip. All Rights Reserved.